Bloguri, Bloggeri si Cititori

vineri, 18 noiembrie 2011

Dupa parerea mea adevarata sursa a vietii este fericirea.fiecare isi cauta fericirea in diferite locuri.Nu conteaza sub ce forma se gaseste;pot fi banii, prietenii, reusita intr-o cariera sau implinirea unui vis.Tot ce conteaza este sa ramanem fericiti.Daca fericirea dispare din viata noastra dispare totodata si viata din noi.Omul trist nu mai lupta, isi simte in interiorul sau lipsa vietii, se simte fara putere, fricos, slab, neajutorat, fara cale de iesire.Omul trist e omul mort, care refuza viata, care refuza toate ocaziile de a se face fericit.
Eu militez pentru alta moneda de schimb:fericirea.Ar trebui sa existe pe bratul fiecaruia o gradatie care sa indice nivelul de fericire:)).Tu!vad ca nu mai ai deloc fericire in tine;vino sa-ti dau de la mine.Cum?prin imbratisare...gata.acum te vad mai fericit.
M-am observat o zi intreaga si mi-am dat seama ce ma face cel mai fericit:compania altor persoane.Mersul la cumparaturi e plictisitor de unul singur.Berea e trista fara cineva la masa ta.Vorbitul de unul singur iti demonstraza cat esti de singur, de trist.Nu pot sa cred cat e de usor sa fii fericit.Ajunge sa ai prieteni.Si de aici urmeaza partea cea mai grea...

Un comentariu: